fredag 23 april 2010

Kläder efter humör, inte väder

Om det hade varit som det skulle varit hade jag kommit hem från England imorgon, men istället sitter jag fast i blåsiga, hagleliga (hum), molniga, regniga, soliga Varberg, gräjt. Snart blir det väl öken eller sandstorm här också.

Yeahyeah. Livet knallar väl på ändå och förhoppningsvis får jag åka i november istället!

Jag pratade med en dag om hur folk förändras, eller hur han har förändrats. Han syftade dock på utseendet, hur kan man själv veta om man förändrats på sättet, sa han.
Jag märker ju det, kanske inte med allt, men med mycket. Men det kanske faktiskt bara är jag? Jag tänker ju väldigt mycket, mer än de flesta i min ålder, vad jag vet och vad andra säger i alla fall.

Jag var så finklädd innan, kjol och allt, för att det är fredag och mys och fint och annat. Men nu vet jag inte om jag orkar ha det på mig, jag har kläder efter humör (inte efter väder), och nu är jag inte alls lika fin i humöret som innan, så blir kanske till att byta om. Får se vad kvällen ger!


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar