måndag 26 april 2010

Mat dag!

Wonderful day! ja, på sätt och vis.

Jag vaknar vid 7 tiden med att mamma kommer och väcker mig (sov i soffan), hon hade gjort pannkakor och varm choklad, muuuums en sådan frukost och på köpet fick jag titta på Svampbob Fyrkant medan jag åt.
Sen har jag druckit cola hela dagen, av och till. När mor och far kom hem hade de köpt hamnkiosk mat, där åt vi ofta när jag var mindre. Och till det tittade jag på Vänner.
Sen kom Lollobull och hade bakat cup cake, gudinna vad goda, och till det, Vänner!

Har dock svullna ögon, ser lite halv roligt ut att jag inte kan öppna ögonen helt. Två ögonlock på varje sida och röda under ögonen. Men det är ingen fara, bättre än igår i alla fall!

Har tittat mycket på vänner idag och jag känner mig träffad flera gånger, tänkte leta upp lite klipp och sätta inte här.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar