torsdag 8 april 2010

Vuxenvärlden närmar sig

Jag tror jag börjar bli vuxen. Vad som nu egentligen räknas till att vara vuxen. Men mitt tänkande, och handlande. Fast speciellt mitt tänkande, är så vuxet, och ansvarstagande på något sätt och mina förhållande till andra har blivit så annorlunda, om man jämför med några, eller något, år tillbaka.
Och vissa saker som jag inte är bra på (och nu syftar jag inte på bra bollsinne eller liknande.. i så fall skulle jag aldrig bli vuxen), vet jag inte om det har med personligheten eller om det är ett steg in till vuxen världen, det kanske är både och, vissa grejer.

Så, vill jag bli vuxen?
Jag tror faktiskt att jag är redo. Fast är det en gnutta läskigt, så nu vågar jag i alla fall ta steget till det vuxna. Jag är inte rädd längre.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

3 kommentarer:

  1. Så ditt bollsinne har inte blivit bättre... Vi som tränade så mycket med det.
    Och du har blivit vuxen med, men det kommenterar jag inte kära du. =)

    SvaraRadera
  2. haha nej du ett bollsinne kommer jag aldrig att få, lika bra att ge upp!
    Nej, du skulle ju börja skriva en roman om hur vacker jag är, så vi skippar det ;)

    SvaraRadera
  3. Är hittils bara på kapitel tre i romanen... Har fastnat lite där.

    SvaraRadera