onsdag 10 augusti 2011

Sms

Förut älskade jag sms, verkligen, jag tyckte det var världens roligaste, och visst tycker jag fortfarande om det, det är alltid kul när det plingar till i mobilen, och ibland smsar jag hellre än ringer. Men nu för tiden börjar jag faktiskt bli lite irriterad på hur folk använder det.
Det är hur enkelt som helst att skicka iväg ett sms, vilket kan vara bra när man har mycket att göra, då kan man ändå visa att man bryr sig med ett litet sms. Men visa andra, som säger att de bryr sig men som inte ens kan ringa, eller de som börjar bråka över sms. Det blir för lätt med sms, och man kan skydda sig bakom det, så det är hur lätt som helst att skicka iväg ett elakt sms för det enda man får tillbaka är ett sms.
Näe, sms är börjar bli lite löjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar