fredag 5 augusti 2011

Min mage säger ifrån

Sitter och kikar på Star Wars (lovely) och äter körsbär (lovely). Inte lika lovely är att jag inte lyssnat på min mage och nu säger hon ifrån och ger mig panikont. Jag har kunnat ignorera det i några dagar, men nu är det inte lika lätt. Det känns som att min kropp på flera olika sätt försöker få mig att reagera, eller så är det bara jag som är, konstig. Men helt plötsligt skakar mina händer, nästa sekund gör min arm ont och sen när jag står och lagar mat så börjar tårarna rinna (ingen lök inblandad här inte), och det var inte jag som grät utan det bara rann, irriterande! Men men, min mage ger mig inget annat väl än att lyssna på henne.

En annan sak. Kikhål i dörrar, sitter de inte alltid lite väl högt upp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar