söndag 14 augusti 2011

På schemat

Slutade nio, och fast klockan bara är halv tio så har jag redan hunnit hem, lagt i en maskin tvätt, diskat och gjort i ordning en kopp te till mig själv!
Jag sover inte så bra på jobbet, ny säng, och man är ju faktiskt på jobbet så jag kommer säkert slumra till lite i soffan, men sen, åh vad mysigt jag ska ha! Jag ska tvätta, diska, handla, laga mat, baka, slå in presenter (Lillemans födelsedag börjar närma sig, och så har jag köpt en liten överraskning till mormor och morfar, bara för att de är så bäst) städa, rensa garderoben, och sen ikväll kommer Louice, så då ska jag gå ner till stationen och möta upp henne. Sen är det grejer hela veckan! Tripp till mormor och morfar, shopping i Göteborg, några möten jag ska gå på, träffa Ida innan hon flyttar, och så kommer ju resten av familjen hem :) mys! Nej nu är klockan redan tjugo i tio, teeeeeedags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar