måndag 22 augusti 2011

Börjar inte skolan idag!

Kan inte annat än att tänka på att alla börjar skolan idag, eller de flesta i alla fall, och jag gör det inte. Det är nu det verkligen känns att jag tagit studenten. Wow. Så många skriver på Facebook 'skola idag' och jag kan skriva 'ingen skola idag!' (inte för att jag har skrivit det). Tänk så många ettor som varit nervösa idag! Och igår! De har tre underbara men sträviga år framför sig, hoppas jag.

Själv spenderar jag denna dagen med ärenden på stan, låna böcker, boka klipptid, köpa busskort, och lite sådant ont måste.
Sen ska jag fortsätta rensa garderoben så att förhoppningsvis mitt rum ser okej ut till på onsdag du huset blir fullt av släktingar, eftersom min lille Lilleman fyller hela tio år. Inte så liten längre.

Så, vidare med ärenden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar