tisdag 2 augusti 2011

Fin gårdag

Heeeje!
Jag tänkte bara meddela att gårdagen var riktigt fin. När jag vaknade upp så hade jag ett gulligt sms från Adrian, så jag vaknade på rätt sida och sen flöt vardagen på som vanligt. Jag var i Horred, hos mormor och morfar och njöt av ledigheten och på kvällen så åkte jag till Adrian, vi fixade picknickskorg (eller, picknickskasse om man ska vara exakt) och åkte till Hornsjön och badade. När vi väl var hemma igen myste vi ner oss i soffan och kollade på Forrest Gump, en klassiker som aldrig blir tråkig!

Ikväll igen var det bestämt ännu en gång att det skulle vara en grillkväll med klassen, men ännu en gång så är det lika svårt att få ihop folket och engagemang, så jag tror inte att det blir något, så då blir det lugnt även ikväll.
Nu i alla fall ska jag spela Mario Kart med Lilleman, sen blir det god mat och efter det blir det en tripp till ge-kås. Jag ska köpa en liten, eller lagom, mittimellan stor, resväska, så att jag kan turnera som tusan i höst!
Så får vi se vad kvällen ger. Fast jag träffade Adrian imorse, så saknar jag honom redan.
Nej, nu tittar lillebror ilsket på mig, så nu får jag ta och spela lite, wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar