söndag 7 augusti 2011

7 månader sen

Idag är sista arbetsdagen i Gbg, kommer hem inatt någon gång och det ska bli skönt att sova i sin egen säng. Men Göteborg har varit underbart! Det är en fin stad det!

Jag får väl också ta att nämna att det är hela 7 månader sedan jag och Adrian träffades, det blev ju inte vi riktigt direkt (kan väl säga att det varit vi i 4-5 månader), men ändå, vad tiden går fort! Tänk om jag hade vetat det när jag gick ut den 7 januari för att fira min födelsedag, att jag skulle träffa honom, Adrian och att han skulle göra det så mycket lättare för mig att klara av våren, och att han nu efter 7 månader är en av mina närmaste.
Jag tänkte lägga upp en bild, men jag kom på att den enda bild vi egentligen har på varandra är från min student, utspringet, då våra ansikten inte riktigt syns, men jag gillar bilden ändå, det var en fin dag! Så, jag lägger upp den, och jag ger mig själv (och Adrian) i uppdrag att ta fler bilder på oss ihop, för det måste man ju ha?

I alla fall, puss på oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar