torsdag 4 augusti 2011

Hejdå

Jag måste säga att det vred sig lite i magen när jag tog hejdå till familjen och satte mig på tåget. Jag har varit mer eller mindre upptagen eller borta hela veckan, och nu ska jag vara borta hela helgen. Men inte nog med det, nu åker resten av familjen iväg på lite semester, vilket betyder att vi inte kommer ses på mer än en vecka.
Bit ihop.

Jag får väl nämna att jag var med i tidningen idag, Hallands nyheter, dagen fråga. Lite tufft ändå, och mobilen har plingat titt som tätt och jag har fått höra om både mitt svar, bilden, mitt jobb, och allt annat man kan ha någon anmärkning om.
Dagen i övrigt har varit fin, Horred med familj och sen fika i stan med goa tjejorna Carro, Lisa och Maria!
Sen åkte jag hem, packade och köpte tågbiljett och lite så. Jag gav även min kära mor en present, en parfym, Daisy, av Marc Jacobs. Luktar ljuvligt, om jag får säga det själv!

Vi hörs senare (det är så smidigt att bara skicka iväg ett mail från mobilen, så blir det ett blogginlägg!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar