torsdag 28 april 2011

Valborg

tjolahopp tjolahej!
Sitter hemma, och gissa vad jag gör? Pluggar.
I eftermiddag blir det i alla fall till att fika med syster och faster i stan, förhoppningsvis på en uteservering.
Sen händer det inte så mycket mer idag, blir väl antagligen att läsa ett eller två kapitel i Harry Potter, jag och syskonen har som mål att läsa ut den innan Louice åker hem på söndag.. Och det hade ju funkat, om man läste för sig själv, men det tar mycket längre tid och tar mer på krafterna att läsa högt, och det är ju alltid mer än några ynka 20 sidor, det är ju över 50 i alla fall. Men, det är det värt!

Sen har jag tänkt på helgen, Valborg. Man 'borde' gå ut, jag känner dock inte för det. Likadant i påskhelgen, då är alla så ivriga att hitta något, även om man inte vill så ska man gå ut. Vet inte vad jag ska hitta på riktigt, så får se vad det blir. Håkan ville träffas och så funderar jag på att vara hemma, innan Loucie åker hem. Känns ju faktiskt lite oartigt att ge sig ut då! Men, vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar