torsdag 21 april 2011

Resultat av kvällen

Jag borde sluta förvänta mig saker, för det blir aldrig som det var tänkt ändå. Eller sällan.
Ikväll, istället för att ha rock'n'roll ute, så blev det hemmakväll. Då var tanken pizza och mys med antingen Håkan eller en vän, samtidigt som jag passar Lilleman medan mamma och pappa är iväg. Men. detta blev inte. Nu sitter jag och Lilleman här, och det är jätte mysigt, och han är ju bara ursöt. Men det blev inte som planerat, och jag, hatar (eller ogillar väldigt väldigt starkt) när det inte blir som planerat.
Åh. Det förstör hela mitt tankemönster, och jag tänker ju så mycket, och ofta in i detalj, och speciellt med klockslag. Och då är det så frustrerande när det inte blev som jag tänkt!

Men, jag får tänka om, och gå och ha en riktigt trevlig kväll med bästa lillebror och Lilleman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar