tisdag 19 april 2011

Nedräknings lista!

God morgon morgon! Eller god middag kanske man ska säga .. Eller är det god eftermiddag efter 12 slaget?
I alla fall, idag har jag och Lilleman huset för oss själva, eftersom att mor och far är i Göteborg. Jag gick upp rätt tidigt, gjorde i ordning lite frukost, och sedan satte jag mig och kolla några avsnitt Vänner medan jag drack morgon kaffet. Sedan vaknade Lilleman och då satte vi oss i köket, först åt han frukost men efter det så gjorde vi våran nedräknings lista som vi gör när det närmar sig jul, och i detta fallet, sommarlov. 58 dagar är det kvar, allt som allt. Vilket är skönt! Nu ska vi allt räkna ner dagarna...


Så, på bilden är det jag, Lilleman och nedräknings listan. Visst är den fin? Riktigt morgontjusig är jag också..

Nu sitter Lilleman och spelar Wii och jag pluggar lite smått, så får vi väl se vad dagen ger! Jag ska i alla fall ner till stan vid 15 tiden och fika med några goa tjejer. Och i detta fina vädret blir det uteservering, såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar