onsdag 27 april 2011

Lite smått galen

Ikväll blir det crepés (stavning?) ! Pappa är så duktig i köket :) Sen kommer Håkan och hämtar mig och så åker vi hem till honom, och jag ska tvinga honom att titta på Grey's anatomy, eller i alla fall låta mig titta på det. Imorgon händer inte så mycket, mer än skola på dagen, fika med Loucie och Martina på eftermiddagen och plugga på kvällen.

Sen är det mer än plugg jag borde göra, jag ska läsa igenom kontrakt och efter en del 'dealing' som det så fint kallas nu för tiden så ska jag skriva på, jag ska skicka ut studentinbjudningarna, och bestämma vilka jag ska bjuda, beställa kläder från h&m katalogen (ett måste), köpa studentklänning, ha kontakt och antagligen skriva på kontrakt på mitt andra jobb, betala räkningar, tvätta, och så rullar det på. ÅH .. jag blir lite smått galen.
Lite smått galen är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar