tisdag 12 april 2011

Och igång igen

Hejsan!
Jag tänkte nu efter många om och men att det är dags att börja skriva här på bloggen igen! Och, så fort jag sätter mig här framför datorn och ska skriva ett inlägg så rusar tankarna med allt jag måste ta upp! Men, allt ska jag ju inte ta upp nu.
Det jag kan berätta lite snabbt nu, är ju att jag tar studenten i mitten av juni, och det är nästan det enda som snurrar i mitt huvud, själva studenten såklart, men också allt runt omkring det, studentklänning, den där uppsatsen om krig och fred, den där redovisningen om olika pedagogiska inriktningar, resan till Cypern, betyg i Svenska C, studentmössa och så vidare osv osv osv!
Men annars så knallar väl mitt liv, det går på som vanligt. Det är väl till sommaren som det ändras, då jag kommer börja jobba, och sen till hösten fortsätta jobba och läsa lite högskolekurser. Och det är faktiskt just det jag håller på med nu! Jag försöker välja vilka kurser jag ska söka till, och det.. är hittills en del, så jag får göra utslutningsmetoden! Just nu står det mellan lingvistik, latin, ledarskap, dramaturgi, miljökunskap eller politik! Visst pirrar det i magen bara man läser namnen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar