måndag 18 april 2011

Dagen består av ..

Kan jag säga annat att jag älskar min familj?

Idag gick vi upp rätt tidigt, innan far skulle iväg och jobba, och åt frukost ihop. Sedan så åkte far och alla andra gick iväg till sitt (mitt är datorn). Fram till tolv kommer vi att sitta på våra positioner (haha) sen så ska i alla fall jag tillsammans med moster åka till Horred för att plocka upp mormor och sedan vidare till Skene, där vi ska kolla på mönster och tyg till min balklänning! Och ikväll blir det MP (miljöpartiet) möte. Och om jag har tur, kanske jag hinner träffa bästa Ida!

Som sagt, tycker jag att det är lite jobbigt att varje dag är uppbokad, och det är så rörigt, om jag inte har min almanacka framme är jag som blind. Folk brukar skämta om att min almanacka försvinner, eller att de springer iväg med den.. detta uppskattas inte .. ;)

Jaja, i alla fall i alla fall. Hoppas på de 18 graderna väderprognosen spått, hur underbart skulle inte det vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar