söndag 24 april 2011

Vädret = klädproblem

Nämen tjenamors! Jag är rätt trött idag.. Men gårdagen var jättetrevlig, så det är det värt!
Jag älskar vädret, att se att det är 19.5 grader är en underbar känsla! Sen så finns det ju såklart nackdelar också.. Jag som redan har svårt att välja kläder får ännu mer problem när det är sådant här väder. För vad man än tar på sig, så är det för varmt eller för kallt. Och det kanske är lagom på morgonen, men sen på eftermiddagen blir det ännu varmare och jag blir ännu varmare! Och den andra nackdelen är att jag är ju en mysperson, något som får min mage att pirra till är höra hur regnet knastrar mot rutan, det är mörkt så man får tända lite ljus, sätta på en film, ta en kopp te/varm choklad/nyponsoppa, ta på sig mjukiskläder och sätta sig under filten framför tvn.. och det funkar inte när det är 20 grader ut, av flera olika anledningar.
Men men, det blir ju till att bita ihop och kanske gå och shoppa .. så man får rätt kläder vill säga :D

Idag blir det plugg, ordentligt med plugg, och så ska jag nog gå ut i trädgården och fixa lite smått. Det är så dagen ser ut såpass långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar