söndag 17 april 2011

Myskväll med familjen

Mysigt att hela familjen sitter och kollar på 'Som katt och hund', och dricker lite påskmust till det. Det att det är lov nu kommer jag nog inte fatta för ens det är över.. Usch, hade faktiskt velat vara helt och hållet ledig, men jag har någonting uppbokat för varje dag! Det är lite keligt faktiskt. Tänkte i alla fall ha minst en dag till att bara plugga, för att bli av med en massa så att man inte behöver vara så stressad när skolan börjar igen.
Jaja, får ta nya tag imorgon!
Nattii

2 kommentarer:

  1. Visst är det gott med lov. Det har jag med... Och du har börjat vara flitig här inne igen. Var ettt ag sedan jag kikade in eftersom du aldrig skrev något, men nu får jag väl vara lite uppdaterad igen....

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Det är behövligt för oss alla :)
    Ja du, bäst att kika in lite oftare nu, för här händer det grejer..

    SvaraRadera