måndag 3 oktober 2011

På väg till Gävle

Så, nu är jag på väg till Gävle. Det blir en lång sväng nu, Halstahammar, Borlänge och Eskilstuna, kommer hem på lördag. Men det kommer nog gå bra! Har redan nu stannat på Statoil för en kaffe, det jag inte visste var att det var kardemumma-mjölk, och det satte ju smak på hela kaffet. Jag är inte jätte förtjust i kardemumma, men det gick att dricka, och det var en fin brytning från det vardagliga, alldagliga kaffet. Jag måste också säga att det är väldigt fint att se hur naturen ställer om sig till höst, skogens alla färger.
Jag har i alla fall haft en underbar helg! Kom hem från Trelleborg i lördags, vidare till kalas för min kusin som fyllt 13 (stort att bli tonåring!) och sen hem till Adrian för mys! Igår, söndag, gick vi på bio, Jägaren 2 (som var riktigt bra för att vara en svensk film). Så det var en lugn men himla mysig och trevlig helg!
Får se vad veckan ger, ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar