torsdag 6 oktober 2011

Halstahammar

Så sjukt dålig täckning det är i Halstahammar! Tar ju en evighet att öppna en ny sida. Kallt är det också, men det har jag hört att det är i Varberg också? Yaaiijy! Och regn!
Dagen har varit hur chill som helst, och har gått ovanligt fort, kanske för att jag inte tänkt något idag. Alltid annars så tänker jag fram och tillbaka, reflekterar och analyserar allting, flera gånger, och idag har jag inte gjort det, jag har bara suttit inte tänkt. Eller så har jag varit upptagen med annat.
Skönt.

Imorgon ska jag vidare till Eskilstuna, och eftersom att det inte finns jätte mycket att göra i Halstahammar så tror jag att vi åker iväg någorlunda tidigt. Det blir nog en fika med en släkting, men inte så mycket mer.

Jaja. En titt på Robinson kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar