måndag 24 oktober 2011

Godnatt från Västerås!

Bläääää, efter jobbet, när jag kom tillbaka till mitt hotellrum, fick jag panik ont i magen, igen. Vadan detta? Inte alls kul att ligga här med magont.
Går absolut ingenting på tv, så jag funderar på om jag ska titta på Vänner, eller, Stolthet och fördom, igen? Lite larvigt kanske, men den är såå fiin så läpparna OCH hjärtat ler. Åh. Fast det kanske bara resulterar i att jag drömmer mig iväg i kärlekstankar, och det är inget bra när det är miss i nassen och när jag är ensam på ett hotellrum i Västerås. Naaa. Magont.

Imorgon ska jag göra mig sysselsatt! Fixa naglarna - hela fila och manikyr grejen (äntligen!), ringa några samtal, kolla film, läsa, ta en promenad och börja packa ihop lite smått inför hemfärden på onsdag. Jepp. Något mat får jag väl ta och försöka hitta också.

Godnatt från Västerås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar