onsdag 27 maj 2009

Mening i Jag älskar dig, och dagen har varit otroligt toppen!

haha okej, alltså. Underlig dag.
Började med att gå till skolan och skriva prov, skrev typ i 1 och en halv timma, jag var sist ut, men det kändes bra ändå!
Sen var det styrelsemöte, då vi fotograferades. Denna bilden blev mycket bättre än den förra, men min näsa ser ut som en snopp och så på ena sidan står håret ut så jag tänker ju på i filmen Den där Mary, alltså sperma i håret. snopp-sperma.. kul!
Sen blev det kör, heheh jag fick MVG omg :D alltså, jag blev megasuperglad och det håller i sig fortfarande, jag sitter och pluggar nu och det kämpar inte alls emot, jag får till och med lust att städa rummet? Shit, det gjorde gott det MVGet :) bästa dagen på länge.
Sen när jag kom hem och satte mig vid datorn så var det en kille som skrev och fråga om jag ville träffa honom och 'pussas' i helgen, vad är det för fråga egentligen? Jag sa nej och han fråga igen. Sen när jag visade tydligt att jag inte ville sa han att det var bra med tjejer som hade lite integritet, eller hur stavas det? Jo, bra karl det där.
Jag känner mig så elak, jag kunde ju lätt spelat med, med vetenskap om att det ändå aldrig skulle bli något. Både med honom och andra. Jag tycker så synd om dem typ, men det finns väl inget bra sätt att dissa folk på, bättre finns ju. Men jag är inte sådan, jag gör inte hjärtan till vem som helst, jag skriver inte puss till vem som helst, om jag inte menar det.
Och jag stör mig på att så många nu förtiden skriver hjärtan och jag älskar dig och sådant så lätt till folk, det blir ju ingen styrka i det då. Jag säger det hellre sällan, för då vet man ju att jag menar allvar om jag säger det.

Ska ta ett sista röj nu med städning och plugg, sen blir det te och Grey's anatomy och sen blir det nog lite plugg igen.

pussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar