måndag 25 maj 2009

Mående 25 maj och Oskrivna regler

gaaah, jag orkar inte. Jag gillar så verkligen inte att känna mig så här, 'emo'! Jag är så trött, orkar verkligen inte. Det är personer i klassen som jag spyr på, en tyken kommentar och jag vill bara gå hem, det är två sidor av mig som slåss mot varandra liksom.
Bara tre veckor kvar till sommarlovet va? Jomen visst, det känns som en evighet och jag förstår verkligen inte hur jag ska klara det, fyfan. Plugg hit och dit hela tiden, h a h a vad gör man?

Det ändras så fort, igår, shit det var en toppen dag! Jag mådde så bra, jag var med pappa och Anton i stort sett hela dagen, och jag kände bara ett sådant lugn i kroppen, jag var lycklig, liksom. Och så idag, det var tungt att gå upp ur sängen, lektionerna var sådär och vissa personer var helvete, deras ord ekar fortfarande i huvudet. Jag brukar och bör säga ifrån, men när jag känner mig svag så orkar jag inte, haha, det är en hemsk känsla. Jag är osäker på vad jag vill, jag vill inte se eller höra av personer, men det måste jag. Och jag vet inte vad jag mer kan göra än at bara lära mig leva med det. Det finns så mycket sådant, som man bara 'måste' leva med, vare sig man vill eller inte, och det kan ju vara allt från att man måste betala räknigar till att man måste bete sig allmänt trevlig mot vissa, som man ibland inte ens gillar. Små oskrivna regler som döljer sig under ytan lite här och där i olika ämnen. Små och små.


aja,
Nu är det datorkunskap, jisses vad roligt!!

2 kommentarer:

  1. Folk är svin och jag vet inte va det sägermen du förtjänar det inte någonstans(:

    SvaraRadera
  2. många är det ja! fytusan.
    tack, vad gullig du är :)

    SvaraRadera