tisdag 26 maj 2009

Dagen har varit bra!

Tjoho, dagen har varit bra.
.. ja, har saknat Lisa, kul att träffa dig igen!
Det har regnet och åskat, jag gillar det, yummiieee, det är bara så mysigt, förstår inte hur folk kan vara rädd för det, jag är mer rädd för vinden i så fall, när det 'tar tag' i huset, men det är ju ändå mysigt tycker jag.

Har prov imorgon, slutar halv sex (kul! h a h a), kanske går på konserten på LBS på kvällen, har inte bestämt mig än riktigt, ska fotograferas till PS hemsida imorgon också, voivoi, jag orkar inte bry mig. Bilden som för tillfället är på hemsidan ser jag ut som en porrstjärna typ, var ju någon som sa, och inte åt det bra hållet, att jag typ såg sexig ut, utan snarare sleten. Fytusan, så värre än så kan det väl inte bli.. Jag skyller på fotografen i vilket fall, om de fula bilderna.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar