lördag 2 maj 2009

2 dagar

Oj, vad dålig jag känner mig sominte skrivit på två dagar.

Valborg, tja. Det var inte vidare kul faktiskt. haha, jag kände mig blyg för första gången på typ ett halvår och tankarna kring "Våga" (äldre inlägg) glömde jag helt bort. Ja se hur det kan gå.

Att det ska vara så svårt, jag tänker igenom samma grej hundra gånger, vad ska jag säga? När jag ska träffa en "förbereder" jag mig med vad jag kan ta upp som samtlasämne.
Inte till vilken person som helst alltså, nya. Även fast men pratat med dem hur länge som helst, över telefon eller internet så blir det, självklart, en helt annan sak att ses irl.

Fredagen vaknade jag klockan ett. Herrej*vlar. usch, jag hatar att vakna sent. jag mådde så dåligt hela dagen och det blev inte bättre på kvällen precis.

Jag vet inte, hur länge ska man vika sig för någon annan?

Jag åkte i alla fall på utflykt med med familjen(-syster) och pappa paddla kajak, bestämt att jag också ska göra det nu. haha :D sen blev det en sväng till mormor och morfar, mysigt var det!
och sen blev det hem.. tyvärr. och jag tog en promenad med syster. eller hon gick, jag jogga.

Idag, grillning och andra planer, om det nu blir av, men jag hoppas ju :) annars blir det typ, plugg.

Jag har haft en sådan fruktansvärd huvudvärk denna veckan, speciellt de senaste dagarna. Hahah, alldeles nyss blev jag tvärförbannad (syster) så jag slog näven i dörren, utan att alls tänka på att det är jag som får ont, inte dörren ._.

Dead by april lyssnar jag på dygnet runt, de är b ä s t.

pussas <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar