torsdag 30 april 2009

lalalalala

shiiet, fattar inte hur jag orkar leva. Har inte sovit mer än fem timmar sen slutet av förra veckan någon gång, äter inte ordentligt och dagarna (+++nätterna) består för mesta dels av plugg.

Sms lyfter upp vardagen :*

Hade prov idag, ett stoort ett och jag var klar sist ._. Men i alla fall så gick det faktiskt bra, tror jag :D Så nu är det bara att börja plugga till nästa prov.

Hade kjol (!!) idag på kören, det var finfint!

Mafia Wars på facebook, jag är beroende! haha.

Ser framemot morgondagen då jag slutar två timmar tidigare än vad jag borde och så blir det feestilifeest på kvällen och så Kommer jag träffa Oliver kanske, som kommer vara as packad! :o mysigt :* <3

Nattinatti.

6 kommentarer:

  1. du snygging du är, ett tips, för att inte valborg ska bli katstrof, så ät innan du går ut. Annars blir det ett helvete:)

    SvaraRadera
  2. me know me know :D men dricker ju inte så mycket heller^^ men tack sötnos :*

    SvaraRadera
  3. gött, jag gjorde ju en fucking faceplant så jag tror din kväll var värdare än mig;D

    SvaraRadera
  4. haha, men du kanske hade kul innan? hela kvällen var ganska halvlam ._.

    SvaraRadera
  5. haha, jag hade kul i ungefär två timmar sen kommer jag inte ihåg någonting:) sedan vaknar jag upp dagen efter med blåmärken och skrapsår i ansiktet och på kroppen. Så jo visst, det kunde varit värre xD

    ärsh, vänta till skolavslutningen så ska jag lyckas ta mig till stan och då händer det grejer:P

    SvaraRadera
  6. haha, woopsidasiy ;o
    skolavslutningen nästa! fan vad jag längtar :D

    SvaraRadera