söndag 13 december 2009

Patetiskt tv program

Yesyes. Börjar bli en aning trött. Julklapperiet har inte direkt gått framåt, har bara bestämt dagar då jag ska kolla på det mer, hoho.
Detta året är nog första gången som jag har svårt att säga mig vad jag önskar mig i julklapp också, jag som alltid önskat mig så överdrivet mycket och nu får jag komma på grejer efter hand så det räcker till alla som ska köpa känns det lite som.

Men då, det löser sig!
Ikväll vart det en mysig kväll med familjen (-far som spelar i göteborg). Det var god mat, tv, stoj och tjo och skoj!
Paradise Hotel är ett riktigt töntigt program tycker jag (på tal om inget)! Jag vet inte hur många gånger jag såg ett par bröst, det var bara skitsnack (varför kallar du mig för slampa? du är en slampa! jag kramar mina killkompisar, är det slampigt? hah, okej, vi kan kalla det så då. PFFt PFFFTTT Tsss pfft osvosv) och det var en tjej som sa förlåt 50 gånger på 4 minuter. Sjukt.

Fast, egentligen vet jag inte om jag ska säga så mycket. Nu i veckan när klassen satt och prata om programmet Ullared kom det bara positiva kommentarer, sedan nämndes Grannfejden och det som kom fram då var "vilket patetiskt program egentligen" .. Jo.. Fast, jag tycker nog att Ullared är med patetiskt. Fast Paradeis Hotel är nog ännu mera patetisktarererer. Eller? Och jag menar att Mammas Pojkar är ju verkligen inte patetiskt. Nej nej, inte inte.

Natti natti på folket, nu ska jag sleepa hade jag tänkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar