torsdag 10 december 2009

Press och julmys :)

Hejsansvejsanfillifjesan!

Livet knallar på. Ja.
Jag läser mycket psykologi och psykosocialt arbete nu, flera dagar i veckan och det är grymt kul! Men jisstanes så mycket läxor det är. De har ju i och för sig lagt en 100 poängs kurs under en 50 poängs tid, så vi läser psykosocialt arbete alla dagar i veckan. Men men, roligt är det! :)
Styrelsen, det blev inget med det, och det är faktiskt en lättnad. Ni som känner mig vet att jag tvekat på det, är det min grej verkligen? Jag vet att om jag väl kommit med att jag utvecklat styrelsen och gjort något bra utav det. Men det var så mycket press från alla håll att jag skulle fortsätta söka, fast, det klart, det är väl press från alla håll till det mesta?
Men i alla fall, nu har jag mer tid, nu kan jag fokusera på miljörådet, som ligger mig närmare om hjärtat, eller politiskt kanske. Det är värt att tänka på!

Och nu är det ju massa julstök och mys överallt, jag som började med att köpa julklappar i juni och jag är fortfarande inte klar. Jag har haft ett stort glapp här i höst då jag inte köpt något och nu får jag panik. Fixa rummet ska jag också göra innan jul, åh så mys!

Och så måste jag väl få säga att jag har träffat en pojk som lättar upp vardagen :)

Mer om det sen, nu blir det dusch och sen pluggeli!
Pussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar