lördag 26 december 2009

Julen

Julafton var underbar! Maten, folket, klapparna, snön, pyntet, ja jag kan fortsätta i evigheter!
Och dagen efter, hur underbar som helst. Hela familjen var i vardagsrummet (förutom Lollobull), mamma läste, pappa var inne på datorn, Lilleman spelade Wii och jag låg och läste, drack kaffe, åt mozartkulor och smsade med Rasmus. Julgransbelysningen lyste fint, det luktade clementin. Mums! Sen satt vi alla och kollade på Bröderna Lejonhjärta. Det var länge sedan jag såg den, den är verkligen fin.

Sen sov jag hos Rasmus, gottit! Och idag följde jag med honom till Apelviken och kolla när han surfa. Som tur är var hans far med så jag hade någon att samtala med (och så hade han bilen med sig så jag slapp hamna bredvid ismannen). Och sen hem och ikväll ska vi stöpa ljus ! :)

7 dagar kvar till min födelsedag förresten. Hihi
Pussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar