tisdag 15 december 2009

Mucho to do

Mitt hår är ruffs och jag är inte trött! What to do what ska jag do?


Det är en vecka kvar till vi slutar skolan, inte ens två veckor kvar till Julafton.
Jag ska sätta upp hyllor och fixa i mitt rum, rensa datorn så jag kan ta ut den, köpa julklappar, plugga något enormt, fixa inför julen (bak, julprydnader osvosv). Jag vet verkligen inte hur jag ska hinna med.
Samtidigt vill jag ju ha en fritid.. alltså. Jag vill träffa familj släkt och vänner och andra nära och kära, jag vill kunna bara slappa framför datorn eller något meningslöst program på tvn, jag vill hinna ta en fika i stan, hinna vänta med kompisen som ska med en buss, hinna gå med Lilleman när han ska vara med i ett Lucia tåg imorgon. Jag vill jag vill jag vill jag vill!

Jeppjepp, får väl ta tag i något utav det hela och göra nu! :D
Nattinatti people

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar