fredag 17 april 2009

17 april 2009, toppendag!

Jag gick och la mig vid 03.00-03.30 tiden i natt och gick upp vid sex tiden, tungt! Skulle med tåget vid sju så gick hemifrån tiidigt. Solen gick upp när jag gick ner, det värmde skönt i ryggen.
Han i tåget som kollar biljetterna, har för tillfället glömt bort vad det heter, men han var så charmig.

Kom fram till mormor och morfar och det var super härligt hela dagen med massor av prat, mys, sol och godheter.
På vägen hem tänkte jag på allt det jag skulle kunna ta upp, här, och så mycket som jag alltid tänker på. Från ilands problem till allvarligare, världsproblem. Citat, jag älskar citat.

Numera kan man ju prata i mobil, men inte i mobilen, man har hörlurar, när jag idag satt och väntade på tåget så gick det en man förbi mig och kollade mig i ögonen och sade 'Hej älskling' jag ryggade tillbaka och fick gigantiska ögonen. Efter ett tag förstod jag att han hade sådana hörlurar som han pratade i.

Nej och nu ska jag dra ut och köpa glass med Anton och Eddie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar