torsdag 23 april 2009

Yrken, varför just jag?

Kom hem från ps Modevisning.
Shit alltså, drömmer man sig inte bort helt och hållet?
Man blir så glad och får upp ögonen för annat, men samtidigt mår man dåligt över samma sak. Kommer man att lyckas? Med det man verkligen vill? Och vad vill man, egentligen?

Jag har många drömmer, om helt olika saker. Vilken utav dem kommer att bli verklighet? Eller kommer något helt annat att bli verklighet, som jag inte ens har tänkt tanken på ännu?
Om jag nu skulle bestämma mig för vad jag vill hålla på med, varför skulle just jag lyckas? Jag av alla människor. Och det är ju konkerens inom vilket ämne som helst, speciellt för mig, jag vill inte bara lyckas. Jag vill vara bäst!

Tankarna är många, rädsla höjs. Betyg och annan press.

fan med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar