onsdag 29 april 2009

U n d e r b a r och H ä n d e l s e r i k dag! :D <3

Wow, en sådan händelserik dag!

Igår somnade jag vid tvn och vaknade framåt halv fyra tiden, jag blev arg på mig själv för att jag somnat och så började jag plugga. Vid halv sex tiden beslöt jag mig för att sova den timman som var kvar innan jag skulle upp igen. Solen hade redan börjat gå upp och fåglarnas dag hade redan börjat.

Jag vaknade till ett gulligt sms, oj en sådan bra start på dagen! Och när jag vaknade hade jag även huvudvärk, började plugga och pluggade fram till tio tiden då jag och mor åkte iväg och tog Gardasil spruta nr 2. Den gjorde ont, kändes som om hela armen skulle falla av.
Sen bar det av hemåt, plugg, gick till skolan en sväng. Men folket var på teater, huvudvärken kom tillbaka så jag gick hem igen. Pluggade, och sen gick jag på styrelsemöte, trots att det kändes som jag skulle tuppa av när som.
Mötet var längre än vad jag trodde men det var ändå bra grejer som kom till beslut.

Sen, gissa vad?, pluggade jag åter igen.

Jag var nervös för det som skulle ske härnäst. Syndundersökning. Glasögon it is! Tog hem bågar och testa, har redan bestämt mig för ett par :) <3

Sen blev det årets första mjukglass! :D wow, gottgott, tack mamma och Anton!

Plugg, telefonen, plugg, tvn och nu sitter jag här igen och p l u g g a r. Det börjar ju bli ganska tjatigt nu, men det är det som mina dagar för mesta dels består utav nu.
Sen, sms muntrar upp. Speciellt från en särskild person <3

En Underbar dag! tänkte gå och lägga mig nu så jag orkar upp tidigt imorgon :)
pussa.

2 kommentarer:

  1. Åh, du och jag måste äta mjukglass ju!:* Du är toppen, och vi ska se till att det kommer händelserika dagar med. Helt utan pluggande!:D<3

    SvaraRadera
  2. jajajjajajjajaja :D strax eller? någon dag i veckan? :) tycker jag, vi borde fira med mjukglass så fort jag känner att jag har koll på läget :) <33

    SvaraRadera