torsdag 17 juni 2010

Vilket humör är du på? = Vilken film vill du se?

Wow, kanon roliga dagar har jag haft det senaste! Sitter knappt framför denna mackapären längre.

På min inköpslista kom jag på mig själv att skriva upp pizza, bredvid bh och busskort. Haha, pizza är ett måste.

En annan grej jag tänkt på är, att många frågar mig vad jag gillar för filmer, man man borde istället fråga vilket humör jag är på.
För om jag är ledsen (lagom ledsen, inte dödsledsen) över killar, så vill jag se en patetisk typisk hollywood romantisk film.
Om jag är pigg, väldigt pigg, vill jag se en lite läskigare film, då jag har hjärtat i halsgropen. Eller läskig behöver den inte vara, men så att man sitter med ögonen naglade på tv skärmen, en spännande film.
Om jag är trött vill jag se en neutral film, där det inte händer så mycket, eller som är förutsägbara, en drama.
Är jag arg, vill jag se en film där någon mer är arg.
Är jag på mys humör, fast inte vill sitta och mysa med någon, vill jag se en film med en snygg kille i .. haha.

Ja, lite så, så nästa gång, fråga mig vilket humör jag är, för jag ser alla typer av filmer.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar