fredag 25 juni 2010

I sömnen

Ojoj, jag somnade tidigt igår, redan vid 21.30 tror jag. Och mobilen plingade hela natten, båda utav sms och ringande, och nu när jag tänker tillbaka har jag vaga minnen utav att jag svarat på en del, en del kommer jag ihåg att jag bara läst och vissa har jag svarat på högt för mig själv och sen klickat ner. Men när jag tittar i mobilen nu, på skickade meddelande, samtal och i inkorgen, så ser jag att jag har fått jätte många sms, som jag öppnat, jag ser att jag svarat på en del, och de blev ju inte helt riktiga, haha, och sen, det läskigaste är att jag har pratat i telefon med två olika i flera minuter... detta kommer jag inte ihåg så mycket utav, haha.
Jaja, inget farligt har ju sagts i alla fall, men jag ska nog lägga telefonen långt bort och sänka ljudnivån ordentligt (jag hade höjt den till topp för att jag varit ute hela dagen, annars burkar jag inte vakna av sms eller att någon ringer).


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar