onsdag 23 juni 2010

Tänk positivt

Yees! Från en god gammal vän fick jag höra, när jag öste mina deppigheter i timmar ur mig, att man ska vända det man kan positivt. Nu i två dagar har jag jämrat mig över samhället, men nu är det bättre, jag har fått koll på vad det är, det var så många tankar så det blev så rörigt. Och det är bättre, jag tänker bara på min gode gamle väns ord, så fokuserar jag på det och tänker i rätt riktning.

Ännu en grej, killar. Tjejer säger ju alltid att killar inte fattar, jag vet inte vad det är, om de inte har nog med hjärnkapacitet (haha, mörda mig inte nu pojkar) eller vad det beror på, kanske har vi tjejer för många? I alla fall, och det märks så, i alla åldrar, hum.
Men i alla fall, jag har träffat en som är riktigt mogen, på min mognadsnivå lite, tror jag,.. hoppas jag.

Fina grejer !
Nu blir det till att äta god soppa, mums.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar