tisdag 8 juni 2010

Pluggilering

Jag är helt besatt av Vänner serien, den är så härlig! , tänkte bara få sagt det.

Gah, igår fick jag gjort riktigt mycket på min lista, jag jobbade enda till 22.30, och då märkte jag på mig själv hur tjinkig jag börja bli, så då var det dags att sluta. Vissa grejer får jag helt lägga åt sidan, och nu får jag bara fokusera på de två proven och redovisningen som är denna veckan, puuh.
Det känns som att jag skriver väldigt mycket om skolan och alla läxor nu för tiden, men det är faktiskt det som tar upp mest utav min tid.

Sen, jag vet inte om det är det att jag är så stressad, om jag är sjuk eller om jag kanske börjat få sämre syn.. eller bara det att jag använder mina glasögon dåligt, för jag har haft en sådan huvudvärk de senaste dagarna, och så har jag ont i ögonen, jag sitter och spänner dem hela tiden.

Hohojaja. Systra min tar studenten nu nästa vecka, fix och trix för det med ! :)

kyyyyyyssss


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar