måndag 7 juni 2010

Effektiv dag

Jag tycker att det är riktigt mysigt idag.
Louice sitter där uppe och nyser, och jag får en bild framför mig hur hon hoppar till, som en liten katt, sött.
Idag jobbade jag hemma, eller ja, jobbar. Hur mysigt kan det bli? Sitta och skriva, höra hur fruntimmerna tjattrar i rummet bredvid, regn mot rutan och en kopp vanilj te med honung i min ena hand, ja, trevligt.

Detta är sista veckan, bara att köra på. Jag räknade på vad jag hade kvar innan denna veckan är sluta, 15 grejer kom jag fram till, nu har jag redan fått gjort tre. Och förra veckan, på två dagar gjorde jag tre prov, i denna veckan är det en redovisning som gäller, två stora prov och en hel hög med små uppgifter, som mest tar tid.
Ja, hittills är jag stolt över mitt arbete.

Regn är underbart!


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar