måndag 21 juni 2010

Första dagen på jobbet !

Yees.
Första dagen på jobbet, det var mycket att ta in men kul ändå. Det känns lite speciellt, nu är jag inte bara en praktikant (jag har ju varit praktikant på ett flertal förskolor och skolor) utan en del utav personalen, riktigt ansvar lämnas på mig, det är läbbigt, men attans så roligt!

Jag går ju verkligen i vågor när jag skriver mycket på bloggen och inte, och jag har märkt först nu att mycket spelar in hur min livssituation ser ut, som när jag är i ett förhållande är det mycket då man bara slappar, och då dras jag till datorn, men nu när jag jobbar, både här och där och verkligen uppfyller de sociala kraven, jisstanes vad jag flänger över hela Sverige, så har jag inte tid eller riktigt intresse för datorn, och då blir det att jag inte hamnar här så ofta.
Sen när det är mycket i skolan, vare sig förhållande eller inte, så påverkar det ju självfallet, och även andra aspekter.

Chillchill.



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar