onsdag 9 juni 2010

Veckans schema

Ännu en skoldag gjort, en dag mindre till sommarlovet ! Men jag kan lova att det är fullt upp!
Min planering, som jag faktiskt tycker att ni borde anteckna!

Onsdag - pluggpluggplugg, och säsongsavslutning av grey's anatomy va?
Torsdag - en redovisning, ett prov, jobb och plugg
Fredag - skola, mys med 1orna (som inte alls är mys, för vi ska spela brännboll, och alltid när det är min tur att slå så står alla helt plötsligt en meter ifrån mig.. tss) eller så blir det kanske att hälsa på mormor och morfar! sen blir det plugg och på kvällen blir det fest !
Lördag - Vara med Anton på dagen, kanske hinner med lite plugg, städa, och middag / fest på kvällen !
Söndag - sista fix innan systers student, det blir grillning hos mormor och morfar med lite släkt, stooorhandla..

och det är denna veckan! Nästa vecka är lika fullbokad, för så fort skolan är slut börjar jobbet.

Bara så att ni vet.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

2 kommentarer: