måndag 23 april 2012

Helgen

I fredags blev det faktiskt bio, Battleship. Jag tycker den var riktigt bra, och i vilket fall var det trevligt att hitta på något.
I lördags fixade jag och Adrian i vår framtida trädgård. Det var jätte kul! Det trodde jag inte om mig (att jag trodde trädgård skulle vara kul)..
Jag har alltid varit en kulturfamilj, så jag blev lite paff när Adrian påpekade att vi är och kommer bli den typiska 'Svenssonfamiljen'.. Den tanken har aldrig slagit mig, men jag kanske är på väg dit. Men inte mig emot, bara kulturen får vara med också!
På kvällen bjöd svärföräldrarna på middag. Svärfar Krister hade gjort en monsterrulltårta! Stor, men god ;) Senare på kvällen gjorde jag och Adrian en spontantrip in till krogen, där vi träffade John och Linn, och jag träffade en kär gammal vän, Frida. Riktigt trevligt! Söndagen bjöd på en promenad och mys i massor!
En kanon helg alltså.
Bilder på trädgården och rulltårtan bjuder jag också på.
Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar