tisdag 17 april 2012

Föreläsning med Gustav Fridolin

Helgen var mysig. Fredag kvällen var underbar! Jag var på föreläsning på Komedianten. Gustav Fridolin var där och talade om grön äldreomsorg och företagsamhet. Mycket intressant och givande! I lördags blev det Ge-kås, och i söndags var det Tre Toppar med Carro som gällde! Hela helgen innehöll mycket mys med familjen också.

I fredags kom även jag med i tidningen .. eller ja, mitt bakhuvud.. men ändå, om ni vill kolla in mitt bakhuvud, eller läsa artikeln om Fridolins föreläsning i fredags, så kan ni göra det här:
http://hn.se/nyheter/halland/1.1592025-fridolin-rot-avdrag-till-miljonprogram

Nu sitter jag hemma med Lilleman och tittar på Trassel, en underbar film ! Kan behövas mycket mys i dessa tider.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar