onsdag 18 april 2012

Rensar bilder

Det skönt med dagar då man slutar lite tidigare. Idag har jag hunnit söka lite jobb, ringt en del telefonsamtal och letat lägenhet. Och nu sitter jag och rensar mina bilder. Jag rensar och rensar och rensar, det finns nog inget slut? I alla fall, jag ser så mycket fram emot när jag är klar med rensningen och kan skicka iväg bilderna, och få dem utskrivna och hemskickade! Då ska här pysslas med album! Åh vad jag längtar!

Annars snurrar tankarna som vanligt, och jag orkar inte riktigt med dem..
Det är så mycket som måste fixas och falla på plats, och det mesta utav det kan jag inte göra mer åt än vad jag gör, utan det är bara att vänta. Vänta och vänta, bita ihop, 'be strong', och vänta tills tiden löser det. Suck. Jag som vill kontrollera och fixa saker själv, gärna med en gång!
Jaja. I september hoppas jag att saker och ting är på sin plats.

Men jag är glad att det är onsdag, då är det min myyyysdag! Puss på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar