onsdag 2 maj 2012

Fantastiska dagar!

Åhhhh !!! Vad jag är lycklig!
Jag har haft helt underbara dagar!!!
Jag får fatta mig lite kort, annars får ni kära läsare sitta i timmar!
I lördags var jag i Göteborg och shoppade järnet med min älskade syster! På kvällen blev det mys med pizza och film.
På söndag var jag i Halmstad med lillebror, mamma och pappa. Vi var på lekhuset/landet. Medan lillebror och kompisen sprang runt och lekte så fikade jag och föräldrarna. Kladdkaka med mjukglass? MUMS!
På kvällen blev det mys med min kärlek Adrian, som hade varit iväg hela helgen och tränat och tävlat.
Måndagen började med en promenad, då Adrian plockade en liten bukett till mig. Gulligt.
Senare bar det av till Varberg, hem till Marielle och Joel och andra goa par. Middag och lite fest ! Mycket trevligt!
Igår så spenderade jag och Adrian dagen i vårt 'framtida hem', och röjde i trädgården och rensade i huset. På kvällen hann jag med en tur till sjön och till mormor och morfar. En kanon lång-helg vill säga!
Och idag var det jobb. En rätt kort dag, 10-15. Och !!! När jag kom hem ringde telefonen... Adrians morföräldrar har fått en lägenhet! Som vi jobbat för det, och äntligen!
Jag svävar på moln nu.

Sen får jag väl inte glömma att påpeka det sköna vädret! Idag var första dagen jag inte hade med vinterjackan till jobbet ...

Jag skickar med lite bilder från helgen, kommer säkerligen i en konstig ordning.. Men..

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar