torsdag 12 april 2012

Åh vad jag har varit tråkig på bloggen på sistone. Jag får ofta idéer om vad jag kan skriva, men om jag inte skriver det med en gång (vilket jag ofta inte kan eller hinner) så rinner det ut i sanden.

I mitt förra inlägg skrev jag om min halsduk, den kom aldrig fram, men jag fick pengar från Black pearl, för halsduk och garderobskostnader. Jaja.

Påsken var riktigt bra! Så mysig! Jag blev lite sjuk på påskafton (39 graders feber), och det har hållit sig kvar hela veckan, och förkylningen i hela huvudet går inte över heller.. Så imorgon ska jag jobba, och sen är det helg. Suck.
Men påsken var mysig, med skattjakt, vänner, familj, god mat, godis och kärlek och mys.

Nu tappade jag det jag tänkte skriva igen, så det får räcka med detta för denna gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar