måndag 2 april 2012

God helg, men förlorad halsduk

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade igen .. Tiden går så fort! Så väldigt fort! Det är redan april .. Jag tycker ju det var januari rätt så nyss ..
Men men.
Det står fint till i alla fall. Helgen har varit riktigt bra, kalas, utgång, mys och lite planering inför vinterresan! Denna veckan blir ju kort, och nästa vecka också. Nu vill jag ha lite sommar och sen höst och vinter igen ;)
Jag övningskör och det går framåt, jag har börjat tänka på vad jag äter och försöööööker att träna en gång i veckan .. Men körkortet går faktiskt före.
Jaja. Jaja.

Förresten black pearl slarvade bort min halsduk i lördags. Jag älskade den halsduken. Jag fick den av mamma för något år sedan och jag har använt den så flitigt! Inte märkvärdigt dyrt, men jag bara älskade den. Plus att jag behöver en halsduk eftersom att jag så lätt får ont i halsen (vilket jag fick, efter att ha gått hem utan halsduk i lördagsnatt). Så black pearl ska få sig ett ordentligt samtal i eftermiddag.
Bara så att ni vet.

Vi hörs inom kort, förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar