måndag 12 september 2011

Tillbaka till verkligheten

En händelserik dag. Telefonen har ringt hela tiden tycker jag. Jag har nog varit lite avskild från omvärlden i min dröm i Veddige hela förra veckan, och nu är jag tillbaka. På onsdag är det jobb. Turnén drar igång och det är Hammarö, Arvika och Mellerud som står på schemat, ska bli kul, och spännande. Skönt att komma iväg. Och förhoppningsvis är det mysväder så att det blir trevligt att åka bil. Jag tänker; mjukiskläder, regn och rusk smattrar mot rutan, Statoil kaffe och Spotify som rullar. Mums?

Tänkte ta och försöka sova. Har fått in vanan (eller ovanan) att ha på någon serie eller film i bakgrunden. Nu, ännu en gång, har jag 'varvat' (säger man bara så om spel kanske?) serien Vänner, för säkert 15de gången, så den får ligga och vänta lite på hyllan innan jag börjar på det igen. Och då är frågan, Scrubs, eller Sex and the city? Jag vill nog helst se det sistnämnda, men Carrie och de andra tjejerna nämner alltid saker som får mig att fundera, och ofta får det mig på dåligt humör. Och det är ju inte ett jätte bra godnatt läge direkt.
Näe, jag vet inte riktigt. Får seee hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar