söndag 25 september 2011

Onödigt inlägg

Och så är även denna helgen över. Tiden går så fort! Igår, lördag, jobbade jag hela dagen, kom hem vid 23.30 tiden, jag var trött, men kunde ändå inte varva ner riktigt, så klockan sprang iväg till 01.00 innan jag kom i säng. Men men! Idag gick jag upp någorlunda tidigt och åkte till mormor och morfar, oh så mysigt! Och sen när jag kom hem tog jag ett litet behövligt arbetspass i trädgården (rensning osv). Och nu när jag väl är inne, är jag lite rastlös. Vad ska jag göra nu tro? Jag är inte ett dugg hungrig, så mat blir det inte, tv är för tidigt, datorn är för tråkig, jag får ingen riktig ro till att sätta mig och läsa, så, vad? Jag tror jag ska ta och fixa mina naglar, fransk manikyr, det har blivit en vana nu (men jag tycker att om man ska ha långa naglar så ska de vara riktigt i ordning! Annars är det lite läskigt). Rensa rummet! Där satt den! Det ska jag göra! När jag rensade igenom min garderob för ett tag sedan hittade jag en jätte stor påse med bara skolgrejer i (från grundskolan och gymnasiet), jag har bara lagt i saker och ting där, fulla kollegieblock, uppsatser och andra läxor, och allt behöver jag ju verkligen inte spara. Så det kan jag sätta mig och gå igenom, bara spara de allra finaste och bästa läxorna och anteckningarna. Det blir bara mysigt om jag tar med mig någon varm dryck till. Sådetså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar