onsdag 21 september 2011

Beslutsångest! Kall öl eller varm mjölk?

Haft en riktigt mysig dag! Det började i och för sig med att tåget till Horred blev inställt, så det kom en ersättningsbuss en aning försenat.. men annars så, jag har myst med mormor och morfar och det har varit fint väder hela dagen. Jag träffade dem senast i lördags, men det känns ändå som att det var länge sedan jag träffade dem på riktigt, så det var skönt att ses idag, och få prata igenom allt gammalt och nytt!

Och sen när jag kommer hem, så ligger h&m autumn/winter katalogen på köksbordet! Wow! Så nu är frågan, en kall öl, eller en varm kopp mjölk? Jag är sjukt sugen på båda. Inte ihop dock. Men jag antar att det blir mjölken, det är nyttigare och mysigare. Jag får ju inte vända på dagarna heller, eftersom att jag är ledig denna veckan men jobbar hela helgen, så tar jag ju ut lite ledighet nu, men jag behöver ju ändå inte äta och dricka onödigt på vardagar, eller över huvudet taget... Jag vet inte om det är er eller mig jag försöker övertala. Men det blir varm mjölk i alla fall! Och h&m katalogen! Can't wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar