torsdag 1 september 2011

Ditten och Datten

Idag har jag varit effektiv! Kom till stan vid tio, fyllde på busskort, köpte tågbiljett till lördag (ska jobba i Göteborg), gick till Campus bibilotek och lånade den sista boken till kursen och så gick jag på möte. Hann även ringa några viktiga samtal. När jag kom hem blev det inte mycket gjort, har inte känt mig helt okej, trött, varm och denna magen. Jag funderar på att kolla upp det, men, jag tycker inte om att gå till läkare. Så jag får se.

Imorgon kväll blir det after work, med Louice och Sanna, vilket ska bli gryyymt kul, ser verkligen fram emot det! Och sen blir det jobb på lördag, och sen är det sköna söndag, som jag också längtar till!

Ikväll blir det avkoppling vid tvn, först ut är det Robinson som gäller, sen en urgullig film, Life as we know it, och efter det blir det nog Ocean's eleven, alla har sett den filmen utom jag känns det som, så ikväll bockar jag av det!

Nu ska jag i alla fall ta tag i tvätten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar